Verzend- en retourneringsbeleid

Ophalen van een bestelling

Het is uitsluitend mogelijk uw bestelling op te halen bij ons in de winkel.

Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd

Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.

  • Het artikel is toch niet leverbaar.
  • We hebben uw vooruitbetaling 2 weken na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen. Dit geldt alleen als u voor de betaalmethode ‘Vooruitbetalen’ heeft gekozen.

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.

Plaats een nieuwe bestelling om het betreffende artikel alsnog te ontvangen of raadpleeg regelmatig onze winkel op beschikbaarheid als het artikel niet leverbaar is. Wij zijn helaas niet in de gelegenheid om u een artikel na te zenden. 

Beschadigd artikel ontvangen

Hier vindt u informatie over het retourneren van onbeschadigde artikelen. Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen we u naar de klantenservice garantie.

Retourneren

Wilt u een via onze webwinkel gekocht product toch niet houden? Een artikel kan geretourneerd worden als dat binnen 14 dagen na aankoop wordt gemeld. U heeft vervolgens 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen. Het product dient in de originele verpakking terug gestuurd te worden. 

Wij storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontbinding terug op uw rekening. Wij gebruiken voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere methode.

Wij verzoeken u vriendelijk om de reden van retourneren op de achterzijde van de factuur/ pakbon in te vullen en samen met het artikel retour te sturen.

Labyrinth Retouren
Schouwburgring 141
5038TW, Tilburg

Retouren vanuit het buitenland
Wij verzoeken u vriendelijk om contact met onze klantenservice op te nemen.

Verkeerd artikel ontvangen

Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld heeft. Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact met onze klantenservice op te nemen.